אאוטלט המותגים – כל מה שצריך לדעת

אאוטלט המותגים

אאוטלט המותגים – כל מה שצריך לדעת

בפרברי ברלין, מערבית לשפנדאו, שוכן אאוטלט המותגים Designer Outlet Berlin. מדובר בכפר קניות שבו ניתן למצוא חנויות של מותגים מוכרים; טומי הילפיגר, מייקל קורס, אספרי, דיזל סווארובסקי, Guess ועוד.. מוצרי ספורט של אדידס/נייקי/פומה ואפילו שוקולד של לינדט או מוצרים למטבח של WMF. כל המותגים בהנחות משמעותיות ומשתתפים בנוסף בהחזר מע"מ. 

האאוטלט פתוח בימים שני עד שבת. בימי ראשון, כמו כל החנויות בברלין האאוטלט סגור למעט ימי ראשון מיוחדים שבהם החנויות פתוחות.

קיימות מספר דרכים להגיע לאאוטלט
כתובת לניווט: Alter Spandauer Weg 1, 14641 Wustermark OT Elstal:

קו הרכבת האזורית RB4 (מתחנת הרכבת של פוטצדמר פלאץ או מתחנת הרכבת המרכזית של ברלין האופטבנהוף) נוסעים עד אלסטל (Elstal) ומשם יש לקחת אוטובוס 662 תחנה אחת בלבד (או ללכת ברגל, מרחק לא  גדול). מספיק כרטיס רגיל לאזורים ABC 

קו אוטובוס A05 יוצא בכל השבוע (ימי שני עד שבת) מספר פעמים ביום מתחנת Zoologischer Garten . נדרש לשלם תוספת של 2.5 אירו למבוגר לכיוון על כרטיס ABC רגיל.

מידע נוסף על התחבורה הציבורית תוכלו למצוא כאן

שאטל בימי שישי ושבת – בחינם! צריך רק להירשם. להרשמה יש להכנס ללינק הבא: BVB (שימו לב – אין להגיע ללא רישום מראש). 
חברה זו מוציאה בימי שישי ושבת  שני שאטלים – בשעה 9 בבוקר ובשעה 1 בצהריים – לאאוטלט. השאטל יוצא מרחוב הקודאם, ליד המסעדה של Hard Rock Cafe בכתובת Kurfürstendamm 225.

בכיוון ההפוך השאטל יוצא בשעה 2 בצהריים ובשעה 7 בערב. הנסיעה בשאטלים אינה כרוכה בתשלום אבל צריך להירשם כדי להבטיח את מקומכם.